A székhelyszolgáltatás az ügyintézések helye

székhelyszolgáltatás szabályai

székhelyszolgáltatás szabályai

A magyar törvények alapján, székhellyel minden gazdasági társaságnak rendelkeznie kell! Ez azt jelenti, hogy ott történik a központi ügyintézés. A székhelyre érkeznek a cég hivatalos levelei, de a hivatalos szervek a cég székhelyén érik el az adott társaságot, vagyis az esetleges ellenőrzések is itt történnek meg. Sok székhelyszolgáltató iroda tevékenykedik az országban. Ők abban nyújtanak segítséget a vállalkozások számára, hogy saját, vagy bérelt irodájukba engedik bejegyezni akár az Ön cége székhelyét. Az ezzel járó összes adminisztrációs teendőt magukra vállalják. Vagyis átveszik a leveleket, továbbítják azokat (elektronikus és fizikai formátumban is) és ha NAV-os ellenőrzésre kerül sor készségesen állnak az Ön, illetve az adóhatóság rendelkezésére. Fontos megemlíteni, hogy a székhelyszolgáltatás nem telephely biztosítás is egyben! Amennyiben Önnek megfelelő környezetben lévő székhelyszolgáltatás szükséges, akkor vegye igénybe a topcegalapitas.com weboldal szolgáltatását, amely különböző kedvezményeket is biztosít a cégének.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!